diumenge, 13 de maig del 2007

Els joves creuen que llegir Harry Potter ajuda a introduir-se en la lectura?


Doncs remenant he trobat que Harry Potter té molts seguidors que escriuen i opinen sobre els seus llibres a Catalunya. Alumnes de secundària, suposo que principalment, diuen coses com aquestes: "... fins que no em van regalar el primer llibre de Harry Potter, detestava llegir.
Mira (no se si té res a veure el fet que aleshores tenia 8 anys) que abans detestava llegir.
Llavors, un bon Sant Jordi, els meus pares em van regalar el primer llibre de Harry Potter, i em vaig enganxar fins a tal punt, que els meus pares per fer-me anar a dormir, me´l tenien que treure de les mans. (Tot i que abans els convençia perqué em deixesin una estona per acabar-me el capitol que m´estigues llegint)."

En aquest web hi trobareu moltes més coses sobre l'heroi dels nostres temps: fan debats sobre política, sobre llibres, actualitat i evidentment sobre Harry Potter. És d'agraïr trobar webs on els més joves parlen de tot i sense fer massa soroll en els seus comentaris.